Food feed: המשקאות והחטיפים החדשים. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: המשקאות והחטיפים החדשים

הגלידה שתפסה לנו את החך, עוגת ראש השנה שחייבים על שולחן החג, המשקאות שהפתיעו אותנו וגם: מה חשבנו על הצ׳יפס החדש? התנסינו במוצרים החדשים על המדף, וזה מה שחשבנו!

 

גלידה פיצוץ בטעם מרשמלו

כמדי שנה, משיקה מקדונלד'ס גלידה פיצוץ בטעם חדש. לאחרונה התווספה לתפריט הקינוחים גלידה פיצוץ בטעם מרשמלו וורוד עם שבבי מרנג. לאחר שניסינו: פחות או יותר גלידת תות עם טוויסט ושבבי מרנג. אהבנו, מוצר מוצלח ובאמת טעים, אבל לא מהסוג שמפצח איזה משהו חדש. ציון: 8/10.

 

© מקדונלדס ישראל

עוגת תפוח בדבש

רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגת תפוח בדבש קלאסית– ללא גלוטן. העוגה החדשה של ביגה עגולה, אפויה בסגנון מסורתי "עוגת סיר פלא", בחושה ועשירה, המשלבת נגיעות של תבלינים, בניהם: קינמון, ציפורן ואגוז מוסקט. לאחר שניסינו: בהחלט טעם של פעם! טעם בייתי עשיר, נימוח שבא טוב כקינוח בין אם זה לשבתות ובין אם זה לארוחות חג. היתרון - לא חלבית (לטובת השומרים). ציון: 9/10.

© אסף לוי, יחסי ציבור

פריגת "מיקס"

 

מותג המשקאות פריגת מרחיב את מגוון מוצרי סדרת פריגת MIX ומשיק מהדורה קייצית בטעמי אבטיח נענע ומלונענע. לאחר שניסינו: וואו! טעמים של קרטיב, מרעננים ובהחלט הכרחיים על המדף. נשוב לרכוש ולגמרי ננסה גם להקפיא אותם! ציון: 10/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

חריף וחריף אש

 

הסדרה החריפה של מנה חמה מתרחבת עם שני טעמים חדשים: מנה חמה בסגנון פיליפיני חריף אש, ומנה חמה בסגנון הודי חריף בקטנה. לאחר שניסינו: שניהם בהחלט טעימים ועם החריפות שבדיוק מתבקשת במדינות שלהם. עם זאת לא הרגשנו שזה מביא איזו בשורה חדשה. חמוד, בא טוב וזהו... ציון: 7/10.

 

© סטודיו אסם

 

סירופ פירות יער

 

"אפיכל", הידוע בסירופים הקלאסיים והאהובים – סירופ בטעם מייפל וסירופ בטעם שוקולד, משיק סירופ חדש בטעם פירות יער. במהדורה מיוחדת למגוון שימושים – פנקייקים, מעדנים, עוגות, מאפים, גלידות וכו'. לאחר שניסינו: מתאים לחובבי הטעם. לא מבינים איך זה לא קרה עד כה? ציון: 8/10.

 

© סטודיו 0304

Hand Cooked Style

אסם משיקה את CHIPS Hand Cooked Style. הצ'יפס החדש מיוצר בשיטת הכנה מיוחדת שמדמה שיטה "מסורתית ביתית", וחיתוך תפוחי האדמה לפרוסות עבות יותר שמייצרת חווית צ'יפס פרימיום קריספית במיוחד. סגמנט חטיפי הצ'יפס בשיטת הכנה מסורתית (Kettle chips) הוא טרנד צומח בכל רחבי העולם. המוצר הינו מהדורה מיוחדת, יוצרו ממנו 60,000 יחידות בלבד וישווק בכלל רשתות השיווק לתקופה מוגבלת. לאחר שניסינו: בהחלט טעים ומעט מעט שונה. נכון, לא מדובר בצורות אחידות אבל בתכל׳ס לא הרגשנו הבדל משמעותי באופן מובהק מהצ׳יפס הרגיל. אכן טעים, אכן קריספי - אבל לא מאסט. ציון: 8/10.

 

© באדיבות יחסי ציבור

חטיפי קרקר אפויים

אסם מרחיבה את מגוון חטיפי הקרקר שלה ומשיקה את 'אסם חטיפי קרקר מתובלים' במרקם קריספי ובטעמים: בתיבול ביסלי בצל ושמנת בצל. לאחר שניסינו: אמאל׳ה! התמכרנו מהביס הראשון! מוצר מוצלח, טעים, קריספי, שילובים מעולים שפוצחו היטב! בכללי אנחנו ממש אוהבים את טרנד שילוב טעמי הביסלי במוצרים אחרים. הפעם זה עבד בצורה מופלאה. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

תפוח פירות יער

"נביעות" משיקה טעם חדש - תפוח פירות יער. הטעם החדש יצטרף לשאר משקאות המים בטעמים של נביעות. המשקאות מכילים גם ויטמינים מקבוצת B ויש להם ערך קלורי של כ- 15 קלוריות בלבד ל-100 מ''ל משקה. לאחר שניסינו: מפתיע, טעים - אך כן יש שיאהבו ויש שפחות. אנחנו היינו די סבבה עם המוצר, אבל עדיין נעדיף את טעם התפוחים הקלאסי. ציון: 8/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

לימון נענע

מותג המשקאות ספרייט מגיע למדפים עם טעם חדש: ZERO בטעם לימון נענע. לאחר שניסינו: מרענן! טעם מדוייק והשקה מוצלח של המותג. לא מרגישים כי מדובר במהדורת זירו ובהחלט מוצר שנשוב לרכוש. ממליצים לשתות צונן! ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

שוקולית במנות אישיות

מותג עלית של שטראוס משיק לראשונה את 'שוקולית לדרך'. מדובר במארז במנות אישיות מדודות, שניתן לקחת לעבודה, לטיולים, למילואים או סתם לשימוש ביתי ומדוד. לאחר שניסינו: פתרון חמוד ויעיל לחובבי השוקו. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

חוזר

המותג צ'יטוס מבית שטראוס חוזר למדפים עם החטיף הטרנדי 'צ'יטוס ביג' ממשפחת פאפס. הכדורים הגדולים והנימוחים חוזרים בענק, במהדורה מוגבלת.

© באדיבות יחסי ציבור

חוזר 2

רגע לפני גל חגי תשרי: אסם נסטלה משיקה מהדורה מוגבלת נוספת של פודינג נוגט האהוב.

© סטודיו אסם

מהדורה אליפות

תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות קמפיין לעידוד ילדים ונוער עם מוגבלויות לעיסוק בספורט תמונות של שלושה ספורטאים צעירים, יחד עם ספורטאיות פראלימפיות שמשמשות להם כמנטוריות, יופיעו על גבי האריזה במהדורה מיוחדת של מוצר הדגל "קורנפלקס של אלופים ואלופות". תכני המיזם יקודמו בנכסי הדיגיטל של תלמה, ההתאחדות הישראלית לספורט נכים ו-YNET, כדי לעודד ילדות וילדים עם מוגבלויות להצטרף לענפי ספורט שונים.

 

© סטודיו 0304

 

תגיות
תגובות