Food feed: מזוודת הגומי והבמבה בעיצוב אישי. אור גפן, יחסי ציבור

Food feed: מזוודת הגומי והבמבה בעיצוב אישי

מקדונלד׳ס משיקים רוטב חדש ומסקרן, הכריות המוזהבות שעוררו מחלוקת, התחרות החדשה לגלידוניות והאם מגנום סנדוויץ׳ הוא הטירוף החדש? התנסינו במוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו!

מזוודת הממתקים

טסה חברו אל יוצר התוכן המזוהה עם ממתקי הגומי ברשת - מקס בחמן. יחד השיקו במהדורה מוגבלת את "מארז מזוודת הממתקים של מקס מלך הגומי" הכוללת שלל ממתקי גומי ומתוקים. לאחר שניסינו: מגוון עשיר, כייפי ולגמרי על טהרת הגומי. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

מגנום סנדוויץ׳

MAGNUM, ענק הגלידה העולמי מביא לישראל את אחד ממוצריו האהובים ביותר: "מגנום סנדוויץ'". מגנום סנדוויץ' הוא שילוב של גלידה בטעם וניל, כאשר חצי מהגלידה מצופה בשוקולד חלב מעולה עם שקדים קלויים, והחצי השני מוגש כסנדוויץ' של גלידה בטעם וניל, עם שני ביסקוויטים עשירים בטעם שוקולדי. לאחר שניסינו: ובכן - מוצלח, טעים ולגמרי שווה לרכוש, ובכל זאת - זה עדיין לא הטעם המדוייק שציפינו לו. כאמור הוא בהחלט מוצר שאכלנו בעונג רב אבל החף שלנו ציפה לטעם מדוייק יותר ואולי משהו ישזכיר יותר את המגנומים האחרים. ציון: 8/10.

© סטודיו 0304

latte & energize

rebar משיקה את latte & energize, סדרת משקאות מעוררים, מזינים ומפנקים המורכבת מ-5 משקאות אשר מבטיחים בוסט של אנרגיה מפנקת שמתאימה לכל שעה ביום. המשקאות כוללים רכיבים שטוענים את הגוף באנרגיה כמו הפרי הברזילאי גוארנה, לצד קפה, מאצ'ה וצ'אי, המשולבים עם פירות ותוספות מעשירות לחוויה תזונתית מאוזנת. לאחר שניסינו: לא הרגשנו הבדל משאר משקאות הריבר מבחינת הטעמים - אבל כרגיל, משקה מרענן, מוצלח, טעים ושעושה חשק לעוד. ציון: 8/10.

© רונן מנגן

ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל עם שבבי בצל

מקדונלד'ס מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה עם טעם חדש: ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל בליווי רוטב עם שבבי בצל, לאנשים שאוהבים בצל וגם לכאלה שלא. לאחר שניסינו: טעם מפתיע לטובה, אומנם לא מרגישים שמדובר בשילוב של בצל (לנו למשל המרקם והטעם הזכיר דווקא צ׳דר - על אף שהרוטב כלל לא מכיל גבינה והוא כשר!). מהרטבים המוצלחים של החברה ולגמרי נשוב לרכוש. ציון: 8/10.

© מקדונלד'ס ישראל

הקטגוריה החדשה של Nørdic Mist

Nørdic Mist, מבית קוקה-קולה בישראל, מרחיב את מגוון מוצריו ונכנס לקטגורית מוגז בטעמי פירות, הכוללת גם מוצרי ZERO. סדרת המשקאות המוגזים החדשה מגיעה בטעמים: לימונדה, תפוח ואפרסק, אננס ונענע. סדרת ה-ZERO המכילה קלוריה אחת בלבד ל100 מ''ל מגיעה בטעמים: אפרסק, פירות יער ולמון-גראס, מנגו ונענע. לאחר שניסינו: יש טעמים מוצלחים יותר כמו אננס ונענע, לימונדה וכו׳ ויש טעמים שקצת הרגישו בטעמי תרופה כמו פירות יער ולמון גראס והמנגו נענע. ציון: 7/10.

© נורדיק מיסט

כריות GOLD

מדי שנה, המותג כריות מחדש ומפתיע עם טעמים חדשים המצטרפים למשפחת כריות. כעת, מציג המותג את כריות GOLD. מהדורה מיוחדת ומוגבלת של דגנים במילוי קרם בטעם שוקולד לבן מקורמל. לאחר שניסינו: הרבה זמן שלא קיבלנו מוצר שהיה שנוי במחלוקת בקרב הטועמים במערכת. חלק מהצוות עפו על הטעם החדש ואמרו שמדובר באחת ההשקות המוצלחות בטעמי המותג, וחלקנו הרגישו טעם לוואי שלא עשה חסד עם המיתוג. ציון: בגלל המחלוקת: 7/10.

© סטודיו 0304

דוריטוס -After Dark

המותג דוריטוס מבית שטראוס משיק שני טעמים חדשים ונועזים מסדרת דוריטוס After Dark – פלאפל וטאקו מקסיקני, במהדורה מוגבלת. לאחר שניסינו: טעם הפלאפל מזכיר את טעמו של הביסלי בסדרה, אך כשזה בא בחטיף טורטיה זה לגמרי הרגיש מתבקש. גם הטאקו מוצלח במיוחד, קצת תהינו איך הוא לא קרה קודם. ציון: 9/10.

© סטודיו שטראוס

במבה בעיצוב אישי

אסם משיקה אתר ייעודי של במבה המאפשר הזמנת במבה בעיצוב אישי במבה, "החנות של במבה" המאפשר לכל אחד להזמין במבה בעיצוב אישי עם תמונה וכיתוב לפי בחירתו, ולקבל אותה במשלוח עד הבית. המהלך מושק במסגרת חגיגות יום הולדת 60 שנה למותג במבה, ולכבודו הוקם אתר ייעודי shop.bamba.co.il. כל אחת מהתבניות מעוצבות במיוחד לרגעים המשמעותיים שבחיים, לרבות מתנה לאהובים בימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, גיוס ועוד. לאחר מכן ניתן להוסיף תמונה וכיתוב אישיים, בממשק ידידותי למשתמש. לאחר שניסינו: רעיון מעולה, מבריק ומיוחד שמחבר אותנו יותר למותג. חיסרון: כל שקית במבה יחסית קטנה ולא ניתן לבחור בהזמנה אחת כמה עיצובים שונים. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

חטיפי הגלידה החדשים של בן & ג'ריס

התשובה שלהם לגלידוניות? בן & ג'ריס ישראל משיקים לראשונה חטיפי גלידה תחת השם 'פיסס'. מדובר בחטיפי גלידה בצורת ביס, משמנת משובחת עם ליבה עשירה במרכז, עטופים בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות. הסדרה החדשה כוללת שני טעמים אהובים של גלידת בן & ג'ריס: 'פיסס' בצק עוגיות - חטיפי גלידת שמנת עם וניל וליבת בצק עוגיות, בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות ו'פיסס' סולטד קרמל בראוני - חטיפי גלידת שמנת עם קרמל מלוח וליבת בראוני בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות. ה'פיסס' ארוזים בשקית נוחה עם סגירה חוזרת, שאפשר לקחת גם בדרך. לאחר שניסינו: טעימים כפי שחשבנו, אבל קצת מתוקים מדי, לפחות הציפוי העוטף אותם. ציון: 8/10

© אוהד דוידי

חוזר לחורף

נסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן, הטעם החדש בסדרת נסקפה קפוצ'ינו (NESCAFÉ Cappuccino) חוזר למדפים במהדורת חורף. מדובר בנסקפה קפוצ'ינו בטעם שוקולד לבן הוא שילוב בין תערובת חלב, קפוצ'ינו איכותי מבית נסקפה, ושכבת קצף מפנקת, אליהם מתווספת מתיקות בטעם שוקולד לבן מענג.

© סטודיו אסם

 

 

פררו במהדורה מוגבלת

לקראת החג תושק אריזה חגיגית במהדורה מוגבלת של פררו רושה- עם סמלי ואיחולי החג ראש השנה קרב ובא ולכבוד החג. 

© פררו
תגיות
תגובות