
Food feed: אוזן המן מבצק פיצה והמנה של עומר לוי
המילקים החדשים יוצאים לדרך, ריבר בהשקה חדשה, תחליפי הדגים שהפתיעו והיוגורט שהרגיש אישי מאוד • התנסינו במוצרים החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם!
אוזן המן מבצק פיצה
דומינו'ס פיצה ממשיכה את מסורת פורים ומשיקה קינוח חדש בהשראת אוזן המן, אך עם טוויסט ייחודי – עשוי מבצק פיצה חם ופריך. המנה זמינה בשני טעמים: מילוי שוקולד חם וקרמי עם רוטב שוקולד, ומילוי ממרח פיסטוק עשיר ואיכותי עם רוטב שוקולד לבן. הקינוח מגיע בגודל של פיצה אישית, ומוצע למכירה במחיר של 24.9 ₪ או במסגרת ארוחה משפחתית. לאחר שניסינו: אפשר לומר שזה לא ממש אוזן המן קלאסית, אלא יותר קינוח שמסמן את הצורה. הטעם? טעים בהחלט, אבל מעט שומני, לכן אם אוכלים אותו אחרי ארוחה – מומלץ לחלוק. טעם הפיסטוק היה המוצלח יותר, בזכות חתיכות הפיסטוק ששדרגו את החוויה והיו תענוג! בכללי הקונספט הזכיר יותר סופגנייה שטוחה וטעימה. השוקולד, לעומת זאת, היה מתוק מדי – בקושי שרדנו חתיכה אחת, כך שהוא פחות מומלץ אלא אם אתם חובבי מתוק כבד. ציון: פיסטוק – 8/10, שוקולד – 6.5/10.

Crunchy Crunch Royal
מקדונלד'ס ישראל במהלך תקדימי עם יוצרת התוכן עומר לוי, שהופכת לראשונה ליוצרת תוכן מובילה שמשיקה מוצר ייחודי עם הרשת – ומוכיחה שהיא הבחירה המושלמת למהלך כזה. הסנדוויץ' החדש, Crunchy Crunch Royal, מביא את רוטב הקראנץ' רויאל הממכר לקטגוריית העוף, עם נתחי עוף בציפוי קראנצ'י במיוחד. לאחר שניסינו: הקריספי צ'יקן מרגיש מעט יותר קראנצ'י מהרגיל, אבל הבשורה האמיתית היא הרוטב – שהפך את המנה ממנה טובה למשהו חדש, ממכר ומיוחד. העוף טעים בפני עצמו, אבל השילוב עם הרוטב הפך את הביס לכל מהלך החידוש הזה מצדיק – חוויה קריספית מושלמת ועם רוטב שגורם ללקק את השפתיים! תוך כדי כתיבת הביקורת בא לנו ללכת לרכוש שוב! ציון: 9/10.

ההשקות החדשות של מילקי
מותג המעדנים מילקי (מבית שטראוס), ממשיך להרחיב את הסדרה עם שני טעמים חדשים: מילקי TRIO שוקולד וקוקוס ו-מילקי טופ קורנפלקס עם חלב. אחרי שניסינו: המילקי עם הקוקוס הפתיע לטובה – שילוב השוקולד והקוקוס יצר מרקם עשיר וטעם בוגר ואיכותי, כזה שהיינו שמחים לראות נשאר בתפריט הקבוע. השכבה התחתונה דומיננטית מאוד בטעם הקוקוס, אז זה במיוחד למי שמתחבר לטעם הזה (ומי שלא כנראה שקצת פחות יאהב). ציון: 9/10. לעומת זאת, מילקי טופ קורנפלקס אמנם נשמע מבטיח, אבל בפועל מרגיש שהגיע קצת מאוחר מדי לטרנד. הפודינג מזכיר יותר "דני וניל" והטופ – לא כזה מוסיף לחוויה, ואפילו מעט פשוט מדי לעומת טופים אחרים של המותג. טעים, אבל לא מרגש מספיק - חוויה לרכישה פעם אחת אבל כנראה לא נרכוש שוב (ולא בגלל הטעם, אלא בגלל שפחות בלט לנו). ציון: 7/10.

ה-halva bowl
רשת rebar מביאה חידוש לתפריט עם ה-halva bowl, קערה עשירה על בסיס אבוקדו שמשתלב עם טחינה, תמרים, אגוזי קליפורניה, פשתן, סילאן ו-regurt, לצד קראמבל קינמון וזילוף טחינה. לאחר שניסינו: הטעמים קלילים ונעימים, ואין איפה לטעות. ובכל זאת - לא מדובר בחידוש מסעיר. התחושה הכללית היא של שילוב מוכר במרקם נעים, שמתאים במיוחד למי שמחפש ארוחה קלילה ובריאה. עם זאת, יש מקום לשיפור בחיתוך האבוקדו – בחלק מהמקרים נתקלנו בגושי אבוקדו קפואים, שהעבירו צמרמורת לא צפויה. ציון: 8/10.

תחליפים לדגים
לאחר ההצלחה של סדרת מוצרי הבשר והעוף הטבעוניים, "עוף הגליל" ממשיכה להתרחב בתחום תחליפי המזון ומשיקה בישראל סדרת תחליפי דגים תחת מותג INSTEAD. המוצרים החדשים מציעים חלופה מן הצומח באיכות פרימיום, וכוללים בורגר דגים, אצבעות דג ונאגטס דגים, אשר מיועדים לא רק לטבעונים, אלא גם למפחיתני צריכת בשר ולצמחונים שמחפשים אלטרנטיבה טעימה ומזינה. לאחר שניסינו: אפשר לומר שהם מספקים פתרון מעניין למי שמחפש אלטרנטיבה מהצומח. הבורגר דגים בעל טעם מעודן אך מרקם מעט דחוס, האצבעות והנאגטס מצליחים יותר עם ציפוי קריספי ומרקם פנימי שמזכיר דג מעובד, אבל חסר עומק טעמים אמיתי, והאפטר טייסט מעט מזכיר מוצרים צמחיים אחרים. בסך הכול, חידוש מבורך שמתאים בעיקר למי שמחפש חלופות טבעוניות, אבל פחות למי שמצפה לחוויית דג מלאה. ציונים: בורגר דגים – 8/10, אצבעות דג – 9/10, נאגטס דגים – 8.5/10.

אבוקדו מוכן
חקלאי גרנות משיקה מארזים חדשים של אבוקדו בשל ומוכן לאכילה, הכוללים 2-3 יחידות באריזת נוחות לפי העונה. המארזים מגיעים עם זנים שונים כמו אטינגר, ארד וריד, לצד מארז נפרד לזן האס, הנחשב לאיכותי במיוחד ומוביל את שוק הייצוא של האבוקדו לחו"ל. לאחר שניסינו: אפשר לומר שהמוצר מספק פתרון פרקטי למי שמחפש אבוקדו מוכן לצריכה מיידית ללא צורך בהמתנה להבשלה. הבשורה: האבוקדו באמת בשל ומוכן לאכילה, ולכן מומלץ לצרוך אותו מהר כדי שלא ימשיך להבשיל יתר על המידה. הטעם: אין מה לומר – זן מעולה, איכותי וטעים מאוד. ציון: 9/10.

מילאנו ורומא
קפה עלית של שטראוס מרחיבה את מגוון קפסולות הקפה שלה עם שני טעמים חדשים: מילאנו (חוזק 05) ורומא (חוזק 08). הקפסולות, שתוכננו במיוחד לחך הישראלי, מציעות שני פרופילי טעמים שונים – המילאנו מעודנת עם נגיעות פירותיות ומתיקות עדינה, בעוד הרומא מציעה טעם חזק ומריר יותר עם חמיצות עדינה. שתיהן מבוססות על פולי קפה מובחרים שעוברים קלייה בסגנון איטלקי מסורתי ומתאימות למכונות נספרסו. לאחר שניסינו: המילאנו נהדרת למי שמעדיף קפה עדין וחלק, בעוד הרומא תספק את מי שמחפש טעמים עוצמתיים יותר. בסך הכול – מדובר בתוספת נחמדה למבחר, אם כי לא פורצת דרך. ציון: 7.5/10.


דנונה מרחיבה את חוויית הצריכה שלה במהלך חדש שמחבר בין הפן הפונקציונלי והרגשי של היוגורט. כחלק מהמהלך, דנונה משיקה מהדורה מיוחדת של יוגורטים עם מכסים בהקדשה אישית, בהם ניתן למצוא כיתובים כמו "לאמא", "לאבא", "לסבתא", "לסבא", "לחיים שלי", "בשבילך", "לעצמי" ועוד. היוזמה מציעה דרך נוספת להפוך את בחירת היוגורט לאקט אישי ומשמעותי יותר, תוך יצירת רגעים קטנים של תשומת לב לאנשים החשובים לנו – או לעצמנו.

חוזר למדף
ביסלי מחזיר למדפים שני טעמים פופולריים שהפכו לאהובים במיוחד בקרב הצרכנים: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון.
