התאהבנו: שף דגים פרטי? מסתבר שיש דבר כזה!. באדיבות ASHITO

התאהבנו: שף דגים פרטי? מסתבר שיש דבר כזה!

שף בשרים - יש, שפים פרטיים ממגוון הסוגים - יש, אבל מה עם שף פרטי שכולו על טהרת הדגים? יצאנו להתנסות בארוחת השף המיוחדת של "אשיטו", וזה מה שחשבנו!

אנו רגילים לקבל שפים פרטיים של בשרים או מיקס של כל מיני ז׳אנרים בעולם המזון, אך שפים פרטיים של דגים? כזה עוד לא היה לנו... עד עכשיו. חברת "אשיטו" (ASHITO) מתמקדת באירועים פרטיים על טהרת הדגים - ויצאנו לבדוק עד כמה זה באמת ייחודי!

החל ממגוון עשיר של דגים נאים טריים וטעימים (וכאלו שלא) עד לקינוחים מרשימים שגרמו לנו לסיים את הארוחה בחשק לעוד (על אף השובע והשפע!). כל זאת תחת חוויה של מסעדה מושלמת.

© באדיבות ASHITO

"יש לנו ניסיון של יותר מחמש שנים בתחום האירועים והסעדה. אנחנו דוגלים באמינות, מקצוענות, טריות והשירות הכי טוב ללקוח", סיפרו לנו בעלי העסק, אורון (28) ושילה (21).

ואכן כל פרט במה שציינו - הורגש. המקצוענות שלה הורגשה מרגע הזמנת השירות ועד סוף הארוחה. הטעמים היו טריים, חזקים וכאלו שלא טעמנו עד כה. חשוב לציין שחלקנו לא היו מחובבי הדגים הנאים - ואכישהו בארוחה הזאת הם הפכו לכאלו! מדובר בחוויה קולינרית מרשימה שבהחלט מרעננת את כל מה שידענו על שפים פרטיים ובהחלט שומרת על משהו ייחודי שלא מתפשר. הטעמים ממלאים את החך בשלל טעמים שמתפוצצים יחד. יש לא מעט מנות שהורכבו ממתכונים ייחודים וכוללות גם ריבת שמן זית, רטבים וממרחים שפשוט עשו לנו אווירת חג ורצון לקנות צנצנות כאלו הביתה.

© באדיבות ASHITO

"כשהחלה המלחמה הכל נתקע וכולם הסתגרו בבתים, היינו יושבים יחד ושם התפתח הרעיון של לפתוח את אשיטו", סיפרו לנו השניים. 

למה דווקא אשיטו?

"ביפנית המילה אשיטו מסמלת בן אדם עם נשמה, וזה בעצם מה שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו - את האוכל שאנחנו אוהבים ואת האנשים שאנחנו דרך האוכל שאנחנו מגישים.
בגלל זה אין לנו קונספט של ים תיכוני או צרפתי או מזרחי... אנחנו מגישים מה שאנחנו אוהבים לאכול, לכן לא נגיש בחיים אוכל שאנחנו לא אוכלים או לא שלמים איתו במאה אחוז".

בין התפריט ה-באמת אינסופי והעשיר, תוכלו למצוא מנות כמו: את טרטר המאצ׳י, קבב דג לבן, סביצ׳ה, פילה בר ים, טרטר טונה אדומה ועוד ועוד...

© באדיבות ASHITO
© באדיבות ASHITO
© באדיבות ASHITO

למי זה מתאים?
לאירועים, ימי הולדת, אירועי חברה, מסיבות פרטיות, הצעות נישואין, ארוחה רומנטית או אם סתם בא לכם ארוחת שף מיוחדת.

© באדיבות ASHITO

על הבעלים:

אורון- בן 28, עם ניסיון של יותר מעשור בתחום, התאהב במקצוע דווקא שעבד במקצועות שלא קשורים לתחום המזון | שילה -בן 21, עובד שש שנים בתחום - מפיצרייה ועד למסעדה המוערכת והמצליחה - "או סי די". בדרך עבר אצל שפים מהרמה הטובה בארץ תומר אגאי גיל דהאן ועשה מסע של כמעט לשנה שביקר ברוב המסעדות הכי טובות בתל אביב כדי לחקור את עולם הדגים ועולם הפיין דאניג.

 להזמנות ולאינסטגרם של אשיטו

תגובות