כך תשלבו את הבינה המלאכותית בשנת הלימודים החדשה. באדיבות סמסונג

כך תשלבו את הבינה המלאכותית בשנת הלימודים החדשה

נדמה שבשנה האחרונה אי אפשר להתחמק מהמושג בינה מלאכותית (או AI אם תרצו). הטכנולוגיה, שהייתה עד לאחרונה נחלתם של מומחים ומדענים, פרצה אל חיינו בצורה משמעותית. כלי הבינה מלאכותית המשולבים במכשירי סמסונג יכולים להיות שימושיים מאוד גם ללמידה בבית הספר. בדקנו במה מדובר!

בשיתוף עם SAMSUNG

חברת סמסונג פרצה דרך כשהכניסה לראשונה את ה- AI לתוך הסמארטפונים , מה שמאפשר לבצע פעולות רבות בצורה פשוטה מאוד. לאחרונה הושק מכשיר ה-6 Galaxy Z flip ו- Galaxy Fold 6  שקיבל שדרוג משמעותי בכל הנוגע לכלי הבינה המלאכותית. אז איך ניתן לשלב את הבינה המלאכותית בבית הספר? קבלו כמה פיצ'רים ממש מגניבים! 

בין הפיצ'רים החדשים: המכשיר מאפשר לסכם טקסטים, כמו הכתבה שאתם קוראים כעת, באורך משתנה לפי בחירה. הפיצ'ר נגיש מאוד, בלחיצת כפתור מקבלים סיכום של העמוד כולו.

בנוסף, סמסונג מאפשרת להקליד טקסט, ואז להפעיל אפשרות איות ודקדוק שמתקנת את התחביר או טעויות כתיב. זה פיצ'ר מעולה למי שקצת מתקשה באיות של מילים ומסייע מאוד. השלב הבא מאפשר לקבל מספר הצעות לסגנונות כתיבה: הודעה מקורית, מקצועית, יומיומית, מנומסת, טקסט לרשתות החברתיות (שכולל האשאטגים) ובשילוב אימוג'ים. 

© באדיבות סמסונג

אחד החידושים המסקרנים ביותר נקרא Circle to Search - להקיף על מנת לחפש. אם תלחצו על כפתור הבית לזמן ממושך, המסך ייצבע בשכבה עם מיתוג של גוגל, מה שיאפשר לכם לסמן על המסך כל אובייקט שתרצו ותוך שנייה בודדת יבוצע חיפוש מותאם בגוגל. למשל, אם ראיתם תוך כדי גלישה באתר אינטרנט חולצה שלובשת דוגמנית ובא לכם לדעת איך אתם משיגים אותה- הפיצ'ר יסייע לכם לגשת ישירות לגוגל ולמצוא פרטים עליה, כמו איפה מוכרים אותה ומה המחיר שלה.  

אחד הפיצ'רים המסקרנים במכשירי גלקסי Z החדשים הוא , Sketch to Image המאפשר לך ליצור תמונות מתוך סקיצות. פשוט פותחים את אפליקציית הערות, מציירים סקיצה עם ה-S Pen או עם האצבעות, ונותנים ל-AI לעשות את הקסם. הפיצ'ר הזה מושלם עבור אנשים היצירתיים ביננו שיש להם רעיונות גדולים אך לא יודעים איך בדיוק לצייר אותם ולהביא אותם לידי ביטוי. 

© באדיבות סמסונג

תרגום חי (Live Translate) - תרגום דו-כיווני בזמן אמת של קול וטקסט במהלך שיחות טלפון במכשיר. השירות תומך כעת ב-13 שפות, ללא עברית.

ה-Galaxy AI Composer הוא פיצ'ר באפליקציית המקלדת של סמסונג שמשתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור טקסט על סמך בקשות המשתמש. ניתן להשתמש בו כדי ליצור סוגים שונים של תוכן, כגון דואר אלקטרוני, פוסטים ברשתות חברתיות והצגות. 

פיצ'ר נוסף שאמנם עדיין לא זמין בעברית אך מסקרן מאוד הוא מתורגמן קולי - (Interpreter) כשמו כן הוא, מתרגם של שיחות בזמן אמת בתצוגת מסך מפוצל. כך שאנשים בשני הקצוות יוכלו לקרוא את תמלול הטקסט של דברי האדם השני. התכונה פועלת ללא שימוש בנתונים סלולריים או WiFi. זה מעולה ללימוד שפות ועוזר למי שמרבה לטייל בחו"ל.  

נמאס לכם לכתוב הודעות מסובכות? Chat Assist הפיצ'ר החדש של סמסונג הוא כמו המורה הפרטי שלכם להודעות. הוא לא רק מתקן שגיאות כתיב ודקדוק, אלא גם מציע רעיונות לשפר את הסגנון של ההודעה שלכם. רוצים להישמע יותר רשמי או יותר נינוח? Chat Assist יודע את התשובה. 

יש גם שמירה על סדר וארגון עם תכונת "מסייע הערות" (Note Assist) בסמסונג Notes. התכונה מציעה סיכומים הנוצרים באמצעות AI. התכונה "סיוע בתמלול" (Transcript Assist) משתמשת ב-AI ובטכנולוגיה להמרת דיבור לטקסט כדי לתמלל, לסכם ולתרגם הקלטות קוליות, גם אם יש כמה דוברים. התכונה תתרגם ותתמצת כל דובר בשיחה ובסדר כרונולוגי.

אבל זה לא הכל! Chat Assist הוא גם מתורגמן מדהים. הוא יכול, למשל לתרגם הודעות נכנסות ויוצאות לכמה שפות שונות, כך שתוכלו לנהל שיחות בקלות עם אנשים מכל העולם, בלי לדאוג לגבי הבנת השפה שלהם. עם Chat Assist, השיחות שלכם יהיו יותר חלקות, יותר יעילות ויותר מהנות.

בהצלחה בלימודים!
בהצלחה בלימודים! © ADOBESTOCK
תגובות