לא עוד מחברות ועטים: המהפכה הדיגיטלית בכיתה. באדיבות SAMSUNG

לא עוד מחברות ועטים: המהפכה הדיגיטלית בכיתה

חזרה לבית הספר בשנת 2024 היא חוויה שונה לגמרי מזו שהכרנו. ספרי הלימוד הכבדים והמחברות הוחלפו במכשירים דיגיטליים מתקדמים. טאבלטים וסמארטפונים הפכו לכלי לימוד הכרחי, ומאפשרים לילדים גישה למידע אינסופי ולכלים חדשניים ללמידה. המוצרים החדשים של סמסונג, עם המסכים המתקדמים והמעבדים החזקים, הופכים את חוויית הלמידה להרבה יותר מהנה ויעילה.

בשיתוף עם SAMSUNG

Galaxy Z Fold 6

אם אתם מאלו המחפשים סמארטפון מתקדם אבל כזה שיכול להיות גם מיני טאבלט, סמסונג מציעה את Galaxy Z Fold 6 - השילוב המושלם שבין מכשיר סלולרי לטאבלט. ה-Samsung Galaxy Z Fold 6 הוא סמארטפון מתקפל, הכולל מסך פנימי גדול וגמיש שנפתח ליצירת חוויה דמוית טאבלט, כמו גם מסך חיצוני קטן יותר לאינטראקציות מהירות. 

העיצוב המתקפל של ה-Z Fold 6 מאפשר לו להפוך מסמארטפון לטאבלט, ומספק למשתמשים חוויה סוחפת ופרודוקטיבית יותר. המכשיר מצויד גם בציר המאפשר לקפל אותו למגוון זוויות, מה שמקל על השימוש בו למשימות כגון קריאה, צפייה בסרטונים או ציור.

ה-Z Fold 6 תומך בעט S Pen, שניתן להשתמש בו לכתיבה, ציור ולקיחת הערות על מסכי המכשיר. ה-S Pen הוא כלי נהדר עבור תלמידים שצריכים לקחת הערות או להשלים משימות בטלפונים שלהם.

מערכת הבינה המלאכותית של סמסונג, ה- Galaxy AI, הגיעה במלואה ל- Fold 6. תוכלו למצוא פיצ'רים כמו “Circle To Search” (אפשר להקיף בעיגול כל דבר על המסך או בתמונה ולחפש אותו באינטרנט), סיכום של שיחות מוקלטות, עזרה בניסוח מיילים ותזכורות, תרגום בין שפות בזמן אמת ועוד. לרשימה המכובדת התווסף גם פיצ'ר חדש שקשה לפספס בשם “Sketch To Image” המאפשר לצייר (אפשר גם בלי העט החכם) על תמונות אובייקטים שה-AI יפרש ויהפוך לאחר מכן לתוספת אמיתית.

Galaxy Watch 7

שעוני סמסונג, בפרט סדרת Galaxy Watch, מציעים מגוון רחב של תכונות שימושיות ומעניקות חווית משתמש עשירה. בין היתרונות הבולטים ביותר: מעקב אחר פעילות גופנית, השעונים מציעים מגוון רחב של אפליקציות למעקב אחר פעילות גופנית, כגון הליכה, ריצה, שחייה ורכיבה על אופניים. השעונים מסוגלים לעקוב אחר קצב הלב, מרחק, קלוריות שנשרפו ומדדים פיזיולוגיים אחרים.

מעבר למעקב אחר פעילות גופנית, שעוני סמסונג מציעים תכונות כמו ניטור דופק, מעקב אחרי שינה, זיהוי הפסקת נשימה בשינה, א.ק.ג ועוד. להורים מודאגים במיוחד זה הוא כלי שימושי מאוד. בנוסף השעון עמיד למים בעומק של עד 50 מטר וגם לאבק. השעונים יכולים לספק התראות על שיחות נכנסות, הודעות, אירועים בלוח שנה ועוד. ניתן להתאים אישית את ההתראות כדי להתאים לצרכים האישיים של המשתמש. שעוני סמסונג מגיעים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות, כך שכל אחד יכול למצוא שעון המתאים לטעמו האישי.

© באדיבות סמסונג

Galaxy Fit 3

למי שמחפש צמיד כושר קצת יותר פשוט, סמסונג מציעה את רצועת הכושר החדשה  Galaxy Fit 3. הצמיד כושר קטן יותר ומציע קצת פחות אפשרויות מהשעון החכם, אך מתאים במיוחד לאלו המחפשים צמיד כושר מתקדם במיוחד המתחבר לטלפון הנייד. כך למשל, יש אפשרות למדוד 100 מצבי פעילות גופנית לצד חיישנים שמאפשרים מדידת שינה, ניטור רמת חמצן בדם, מעקב אחרי לחץ נפשי, מעקב קצב פעילות הלב וכגדומה. יש גם זיהוי נפילות וכן פונקציה שמאפשרת שליחת הודעת חירום.

© באדיבות סמסונג

 

תגובות