למה אד שירן מפחד מאדל?. צילום: טאמבלר

למה אד שירן מפחד מאדל?

אחד מהזמרים המצליחים ביותר בשנים האחרונות, אד שירן, מספר בראיון על החשש שלו מהזמרת הענקית אדל שמוציאה בקרוב את אלבומה החדש "25", אז מה היא הסיבה לחשש?

מאז שהוציא את אלבומו השני "X" הזמר אד שירן לא מפסיק לעבוד אל אלבומו החדש, הוא סיפר במספר ראיונות שהוא מתכוון לשחרר את האלבום החדש במהלך 2016, אך בראיון האחרון למגזין Billboard הוא מספר שהוא הולך לדחות את שחרור האלבום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסיבה לדחייה הזאת היא הזמרת הבריטית המצליחה אדל שצפויה לעשות קאמבק עם אלבומה השלישי "25" שיוצא בחודש הקרוב, אד סיפר למגזין שאם ישחרר את האלבום בשנה הקרובה הוא יעמוד נגד אדל לקבלת פרס גראמי ושהוא לא בטוח האם הוא מספיק אמיץ בשביל זה.

© טאמבלר

אד שירן שאחראי ללהיטים כמו "Thinking Out Loud" ו"Photograph" ומכר עשרות מיליוני עותקים של שני אלבומיו "X" ו"+" הוא ללא ספק אחד מהזמרים המצליחים ביותר בשנים האחרונות ולאחר שזכה בעשרות תוארים מסביב לעולם, אין ספק שמגיע לו גם את תואר זוכה בפרס הגראמי.

בכל מקרה, אד ממשיך לעבוד על האלבום החדש שלו בזמן סיבוב ההופעות שלו ברחבי העולם ואנחנו יכולים רק לחכות עד שיוציא אותו ולקוות שלא נצטרך לחכות 3 שנים כמו לאלבומה של אדל.

תגיות
תגובות