סקאוטר: הכירו את מי שצפויה להיות היורשת של ריהאנה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הכירו את מי שצפויה להיות היורשת של ריהאנה

שיתופי פעולה עם אמנים רבים, ביניהם גם מארון פייב וריהאנה, מועמדות בטקס פרסי MTV וזוהי רק ההתחלה. הכירו את הזמרת SZA, שמאחורי שם הבמה מסתתרת לה אמנית שהולכת לגנוב לכם את הפוקוס בזמן הקרוב

אחרי שבשבוע שעבר הכרנו לכם את אלה פוליטי, זמרת הקאברים המוצלחת, השבוע בפינת הסקאוטר נכיר לכם את סולאנה, הידועה בתור "SZA".
הזמרת, שיחררה השנה אלבום בכורה העונה לשם "Ctrl", אך לא מכאן החלה הקריירה שלה, מ2013 היא שיחררה מיני אלבומים לא מוצלחים שלא נתנו לה חשיפה כל שהיא בעולם המוזיקה, אך לפני כשנתיים היא החלה לעבוד עם אמנים גדולים ומבניהם ריהאנה שהופיעה עם סולאנה ואף שיתפה איתה פעולה באלבומה האחרון יחד עם השיר:"Consideration", ומשם השתיים הפסיקו לעבוד יחד וSZA הלכה לקריירת סולו שאת אלבום הבכורה שלו שיחררה השנה.
 
להיט לא מוצלח או שהצלחה זה לא הגדרה נכונה עבור הסינגל: Love galore מסוג רית'ם ובלוז,שהיה לסינגל הראשון ששיחררה הזמרת. הסוג בו שולטות ריהאנה וביונסה. השיר, בעל מילים קלילות ואף קליט, למרות יתרונות השיר הוא זכה בהצלחה בינונית לכל היותר אך משם סלל לה את הקריירה העתידית, למרבה ההפתעה, שיר אחר מהאלבום, "The Weekend" שלא שוחרר כסינגל מן השורה, זכה להצלחה גבוהה יותר מסינגל הבכורה. הופעתה האחרונה של האמנית, היה בשת"פ עם מארון פייב, מה שמזכה אותה בעוד נקודה בדרך אל קריירת מוזיקה מובטחת אחרי עבודה עם שמות גדולים בעולם המוזיקה. 
 
 
 
אז האם מדובר בריהאנה הבאה או עוד חיקוי לא מוצלח שיעלם מהר מאוד כמו שאר החיקויים, את ציר הזמן של הקריירה אותו בונה "SZA" אנחנו לא יכולים לחזות, אך אנחנו בהחלט רואים אותה מופיעה על המסכים וצצה לנו בטקסי פרסים ובאירועים חשובים, לגבי הקריירה שלה אנחנו לא בטוחים ולא מבטיחים דבר אך היא ללא ספק מביאה משהו חדשני ומרענן לעולם המוזיקה. 
 
מדובר בעניין של זמן וטיימינג נכון עד שSZA תהיה הדבר הבא של עולם המוזיקה ותכבוש את ערוצי המזויקה הנבחרים ועד אז מחכה מוזיקה לא פחות טובה שלה שממנו אפשר להכיר אותה יותר לעומק ולגלות מי היא באמת ולחכות (לפחות) עד לסינגל הבא, שאולי יהיה הלהיט שיקדם אותה אל עבר התהילה.

 

תגובות