זה קורה: היי פייב מתאחדים למופע חד פעמי. צילום: ירון ברנר

זה קורה: היי פייב מתאחדים למופע חד פעמי

עברו 20 שנים מאז שלהקת היי פייב התפרקה והשאירה מאחוריה עבר שלם של הצלחה, אבל כעט לאחר שנים של ניסיונות להקת הבנים הישראלית הראשונה מתאחדת ומפתיע במופע ענק! אז לאילו שירים הכי התגעגעתם?

היי פייב הייתה להקת הבנים שהוקמה לקראת אמצע שנות התשעים ובעוד שמסביב לעולם הייתה המוזיקה מלאה בלהקות בנים שתפסו תאוצה, בישראל הדבר לא היה ממש מוכר ולהקת בנים היה בהחלט דבר חסר. לאחר אודישנים רבים ואימונים, הוקמה להקת היי פייב בעיצומן של שנות ה-90. היא הייתה להקת הבנים ראשונה מסוגה בישראל וכבר בתחילת דרכם הם זכו להצלחה רבה שלא נראתה כמוה במוזיקה הישראלית. הם הוציאו להיטים בזה אחר זה שנשמרו עד היום וללא ספק סומנו כתגלית סוחפת במוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז לאחר כמעט 20 שנה לפירוקה, להקת היי פייב בהחלט עושה קאמבק רציני וחוזרת להופעה נוספת בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. חמשת חברי ההרכב הם: אמיר פרישר גוטמן / אותו זכינו לראות מאז הפירוק בעיקר כמנחה ועל במות הפסטיגל, אייל שחר שכותב כיום שירים לזמרים, אייל דסאו העוסק כיום בהייטק, עידן יסקין שעובד כזמר ויוצר ומייקל הרפז שמנהל כיום את להקת בויבנד שהכותרה להיות מעין היורשת של היי פייב. חמשת חברי ההרכב יחזרו לככב ממש כמו פעם על הבמה הגדולה של היכל מנורה מבטחים עם מיטב הלהיטים, אבל מבין הרשימה הארוכה של הלהיטים שלהם - לאילו שירים באמת הכי התגעגענו?

אני

השיר הראשון אותו הוציאו להקת ״היי פייב״. השיר נכתב לאלבום הראשון בוא גם השיר ״יום מעונן״ האלבום זכה לאלפי מכירות ולתואר אלבום זהב. השיר ״אני״ הביא את הלהקה לראש רשימות ההשמעה וגרם לכל המעריצים לא להפסיק לשיר אותו עד היום.

 

קטן זה הכי כיף בעולם

הלהיט ״קטן זה הכי כיף בעולם״ אמנם נכתב למופע הפסטיגל אבל זה לא מה שימנע מהלהקה לשיר גם אותו במופע הקרוב. השיר הביא אותם למקום ראשון בפסטיגל של אותה שנה ובעקבותיו להערכה רבה. לשיר יש משמעות והוא ללא ספק מסביר לנו שלהיות קטן זה הכי כיף בעולם.

 

יום מעונן

הלהיט הנוסטלגי ״יום מעונן״ זכה להצלחה ולהשמעות רבות. השיר יצא עם פריצתה של הלהקה ונכלל באלבום הראשון. השיר הקצבי והצבעוני כובש בכול פעם מחדש ובהחלט מחזיר אותנו לאותה תקופה וגם הוא כמו מרבית להיטי הלהקה, מתנגן בפיהם של המעריצים שלנצח זוכרים חסד נעורים ללהקה.

 

כולם רוקדים עכשיו

אי אפשר בלי הלהיט הכי גדול של להקת היי פייב, השיר ״כולם רוקדים עכשיו״ מתוך האלבום השני הוא אחד מבין השירים היותר מוכרים של הלהקה. השיר הקצבי והאהוב לא נשכח לרגע ונשאר כלהיט עד היום, הוא ממלא באנרגיות טובות וסוחף למילים וללחן המקפיץ כך שהוא יותר ממחויב להתבצע בפעם נוספת בגרסת מופע האיחוד.

 

עומד על צוק

הלהיט מתוך האלבום השלישי והאחרון של הלהקה. השיר ״עומד על צוק״ שגם בנוסף להצלחתו מלווה בקליפ מוערך הוא אחד השירים האהובים של הלהקה. הוא סוחף למילותיו וללא ספק יותר ממתאים שחברי הלהקה יבצעו אותו בפעם נוספת אל מול אלפי המעריצים הנרגשים שיבואו לחגוג עם הלהקה את מופע האיחוד.

 

את מופע האיחוד יפיקו איתי גלו וטל שרף מחברת TANDI הפקות שאחראיים על הבאת הופעות רבות ומצלחות ומחו"ל. המופע יכלול בו את כל חמשת הבנים שישירו את מיטב הלהיטים שלהם וללא ספק יצליחו גם הפעם לסחוף את הקהל לאותה להקת הבנים שכל כך אהבנו וזה בהחלט עומד להסתמן כמופע האיחוד של השנה.

המופע יתקיים ב9.4 בהיכל "מנורה מבטחים", אותו מקום בו התקיים מופע הסיום הנוסטלגי של ההרכב.

תגובות