עתיד מובטח: האמנים המבטיחים שעוד בתחילת הדרך. צילום: פזית גואטה, צילום מסך, עוזי ג'ורג'

עתיד מובטח: האמנים המבטיחים שעוד בתחילת הדרך

מבין כל היוצרים שפרצו בשנה האחרונה לתעשיית המוזיקה, הבאנו לכם את החמישה הבולטים ביותר. ולפי איך שזה נראה כרגע, בשנה החדשה הם הולכים לכבוש את כולנו

בשנה האחרונה תעשיית המוזיקה הישראלית התפתחה הרבה יותר משציפינו. בעוד כוכבי ראליטי, אמנים צעירים ואפילו כוכבי רשת רבים מגיעים להצלחה משמעותית עוד בשיריהם הראשונים. אנחנו באנו לעשות לכם קצת סדר והבאנו לכם את חמשת האמנים הצעירים והאמנם חדשים בתחום שלדעתנו מצפה להם עתיד גדול במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ספיר סבן

את ספיר סבן כולנו מכירים בתור זוכת העונה הרביעית בתכנית הראליטי "דה וויס". לאחר הזכייה הענקית וביצועים מרשימים ביותר במהלך העונה, סבן הספיקה להופיע במספר מקומות, אחד מהם היה בבמת האמנים הגדולים ביותר, קיסריה. שם הופיעה לצד המנטור שליווה אותה לאורך כל הדרך, שלומי שבת. בנוסף לכך, מלפני מספר חודשים סבן ביצעה את שיר הגאווה של אריסה לשנת 2017, "אני לא אשמה" שהיום כבר מכיל כיותר מחצי מיליון צפיות. ואם כל זה לא מספיק רק בשבוע שעבר סבן פרצה עם סינגל הבכורה שלה "לא חוזרת" שתוך זמן קצר גם הוא עומד להגיע לחצי מיליון צפיות. מה שמראה לנו שסבן לגמרי על הדרך הנכונה וכמובן כחלק מהאמנים המבטיחים.

 

מוטי טקה

מוטי טקה שר ומופיע בשמחות ואירועים עוד מאז היותו ילד קטן. לפני כשנתיים החל להעלות את ביצועיו לרשת וזכה לאהבה גדולה. הקאברים והסינגלים האישיים של טקה  זכו להצלחה משמעותית, ברובם קיימות כבר יותר ממיליון צפיות, בייחוד בסינגל הבכורה של טקה, "בלבלה" שכרגע יושב על  7.5 מיליון צפיות, וכלל גם קליפ מושקע במיוחד. מוטי טקה הוא ללא ספק אחד הזמרים המוכשרים שנכנסו לתעשיית המוזיקה, וכולנו יודעים שזו רק תחילתה של קריירה מצליחה במיוחד.

 

שירה מרגלית

אחרי שהוכתרה כפריצת השנה אצל העורכים שלנו, נראה כי לא מתכוונת לעצור. מרגלית היא יוצאת העונה הראשונה של  הראליטי, "פרויקט הלהקה" שהיה משודר בערוץ הילדים. כבר שם היה אפשר היה ניתן לזהות את כשרונה האדיר של מרגלית במוזיקה. מאז סיום הסדרה המדוברת היא החליטה לפתח קריירה עצמאית, ולפני כארבעה חודשים פרצה עם סינגל הבכורה שלה "אמא תמיד צודקת" שזכה ליותר מחצי מיליון צפיות. ומאז המשיכה עם סינגל נוסף, "עוד לא" שגם הוא הגיע להצלחה משמעותית תוך זמן קצר. יש לציין שאת השירים כתבה והלחינה מרגלית בעצמה, וגם אם נראה שכרגע יש בידיה רק שני סינגלים אנו בטוחים שזה עוד לא נגמר.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: אסף אושי
 

אושרי

הקריירה המוזיקלית של אושרי המריאה כשזכה בתחרות ה TRACE הראשונה של דרום אפריקה לשנת 2014. מאז, הספיק אושרי להופיע במספר מקומות, להוציא מספר סינגלים שרובם זכו לאלפי צפיות., ואפילו הוזמן  להופיע בפסטיבל "Trace Urban Music" בפריס של שנת 2015, רובנו לא היינו מזהים את השם בפעם הראשונה, אך מלפני מספר חודשים, שחרר אושרי סינגל משותף עם כוכבת הנוער, שירן סנדל. סגנון המוסיקה של אושרי מושפע מאוד מגיוון התרבותי המשפחתי שלו. עם ההורים הצרפתים והמזרח התיכון, ואנחנו בטוחים שזו זו רק ההתחלה של הקריירה המוזיקלית של אושרי, ושהוא הולך לכבוש עוד המון פסגות.

 

ריקו

זמר הרגאטון המזרחי, דני אמינוב המוכר בשם הבמה "ריקו", פרץ לחיינו לפני כשנה עם סינגל הבכורה שלו "הכל טוב", שכרגע עומד על מיליון צפיות. מאז פריצתו, הספיק ריקו לשחרר מספר סינגלים ושיתופי פעולה מצליחים במיוחד. רובנו מכירים אותו משיתופי הפעולה, "ג'יני" עם הזמר רון נשר ו"עולם ורוד" עם כוכב הרשת בן זיני. אך מעבר לכך ריקו מפתח קריירה עצמאית, ורק לא מזמן הוא פרץ עם אלבום בכורה, ואפילו חימם בפסטיבל הראגטון, את דדי יאנקי, זמר הראגטון הבינלאומי. מה שמראה שגם ריקו נכנס לרשימת הזמרים המבטיחים וללא ספק מוכשרים שנכנסו השנה לתעשיית המוזיקה.

 

דניאל לוי

בין כל נסיכות הפופ המקומיות, צמחה לה השנה כוכבת אחת היסטרית לא פחות שאנחנו עוד צופים לה עתיד. דניאל לוי (21), מביאה איתה ניחוח אריאנה גרנדה עם פופ עברי מעולה, מקפיץ וכזה שבטוח עוד נראה ממנו עוד. הכוכבת הצעירה הוציאה כבר כמה סינגלים וקליפים שהצליחו להפתיע ולעורר בנו עוד סיבה לשמוח מפופ תוצרת הארץ עם להיטים כמו "להתפוצץ" ו"לא מהיום".

כתבת: אבישג ארבל | צילום: רון סלמאן | עריכה: משה אבוטבול
 

שיר זוארץ

נועה קירל ועדי ביטי צריכות לחשוש? המוזיקה הישראלית קיבלה בוסט נוסף מצד בת נוער נוספת, בת 17 - שיר זוארץ שהצליחה להיות הבטחת השנה של מספר מקומות ולכבוש גם את תחנות הרדיו השונות כשהיא משחררת סינגלים מדהימים ומיוחדים. לכוכבת הצעירה יש יכולות שירה מדהימות והיא גם הצליחה לגייס לקליפים שלה כמה כוכבים כמו דין מירושניקוב.

ראיון עם שיר זוארץ. כתבת: נועה בדש | צילום ועריכה: יונתן גירץ
 

עידו דנקנר

הכי קרוב לשון מנדס וג'סטין ביבר שהיה לנו אי פעם. הבחור הצעיר רק בן 21 וכבר מצליח לכבוש אותנו עם קול מרהיב ומיוחד, כזה שאנחנו נוהגים לקבל רק מחו"ל ומשירים בינלאומיים. דנקנר אולי מכוון בעיקר לקריירה מעבר לים, אבל אנחנו כמובן זכינו להיות הראשונים שקיבלו ממנו את הקאברים ברשתות החברתיות (וביניהם לצד שגיא ברייטנר) ושני להיטים תוצרת אישית (כמו למשל: "Shouldn't Let You Go") שהוכיחו שגם בתחום המוזיקה יכול לצמוח מישראל כוכב עם קול זהב.

כתב: משה אבוטבול | צילום: יוגב אטיאס | עריכה: שחר ברקת |
 
תגובות