"נעלמתי מאור הזרקורים כי רציתי לעשות משהו שאני שלם איתו": יהב טווסי חוזר למוזיקה. צילום מסך מהקליפ

"נעלמתי מאור הזרקורים כי רציתי לעשות משהו שאני שלם איתו": יהב טווסי חוזר למוזיקה

אז אחרי תקופה ארוכה, כוכב ״אקס פקטור״, יהב טווסי, חוזר למוזיקה. תפסנו אותו לריאיון בו דיבר על הגעגועים למוזיקה, העבודה עם מעבד שירים מספרד, הקליפ היצירתי, ומדוע בעצם הוא נעלם מהתעשייה?

עם שיר שנראה כאילו נלקח מסרט, יהב טווסי סוף סוף חוזר ליצור לנו מוזיקה חדשה אחרי הרבה זמן שלא. הוא כמעט ונוגע בחלום, ומצליח לעשות לנו טוב בלב. תפסנו אותו לריאיון בלעדי בו הוא סיפר לנו כמה פרטים מפתיעים על השיר, על הגעגוע למוזיקה, הקאמבק שהוא מסרב להגדיר אותו כ'קאמבק' ועל הציפיות מהשיר החדש - "בלי לגעת". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר תקופה ארוכה בה החליט הזמר לקחת הפסקה מהמוזיקה, הוא חוזר אלינו, ובגדול. "האמת שהחזרה למוזיקה מלחיצה ומרגשת בו זמנית. הרבה אנשים מדברים איתי ומשתמשים במושג קאמבק, אני לא יודע כמה זה קאמבק כי כן עבדתי כל התקופה הזאת על לאסוף חומרים, להקליט, לעבד, ולהפיק.. פשוט לא ראיתי את זה עדיין כמספיק מוכן כדי להוציא את זה החוצה. מבחינתי זה היה שחרור. אני מאוד מתרגש, אני בעיקר מתרגש לראות איך יקבלו את המוזיקה החדשה, זה מאוד רחוק מכל מה שעשיתי. באמת אחר לגמרי" מדבר טווסי על החזרה לעולם המוזיקלי.

הזמר מספר לנו על הרגשות והגעגועים ואומר כי - "הכי התגעגעתי לזה שאנשים יחלקו איתי את המוזיקה שלי. במשך שנה וחצי אני שומר את השירים האלה קרוב אליי, משמיע לחברים ולאנשים הקרובים, אבל לא באמת מקבל פידבק מאנשים אחרים. ואני מרגיש שהגיע הזמן לחלוק את זה". 

השיר החדש שאיתו הוא עושה את הקאמבק הוא "בלי לגעת", אשר הקצב בו מעולה, הקליפ מקורי ויצירתי, ומלא בעריכה ובאפקטים מצויינים.

 

"כתבתי את השיר על העובדה שהרבה זמן רדפתי אחרי משהו אבל לא באמת הצלחתי לגעת בו. מה זאת אומרת? אתה בתוך עשייה, ואתה מרגיש, אתה רוצה – אבל תמיד הדבר הזה חומק ממך. בקליפ אפשר לראות שאני רודף אחרי איזושהי דמות עד שבסוף אני מגיע אל איזושהי השלמה איתה והיא עוזבת אותי. זה מה שאני מרגיש שעשיתי במשך השנים האלה, עברו 6 שנים מאז שהייתי באקס פקטור, אני עדיין רודף אחרי זה כלומר אני לא במקום השלם שלי עדיין. השיר הזה מתאר את החיפושים שלי. קוראים לו 'בלי לגעת' אז זה מתאר את כל התהליך שלי להיות קרוב אל משהו אבל לא באמת להצליח לגעת בו עד הסוף".

עוד משתף אותנו כי "העבודה על השיר היתה מיוחדת כי בעצם הקלטתי את השיר באולפן הביתי שלי, והתחברתי עם איזשהו שותף מספרד, שיושב במדריד. דיברנו, מוזיקה זאת בכל זאת שפה עולמית, הוא עיבד את השיר, הפך אותו לשיר מהודק".

מה הציפיות מהשיר החדש?

"זה יהיה קיטשי להגיד שכמה שיותר אנשים ישמעו אותו, אבל את יודעת כשבן אדם עושה סוג של קאמבק הציפייה שלו היא לגרום לאנשים להבין למה הוא חיכה כל כך הרבה זמן. למה לא שחררתי מוזיקה הרבה זמן, למה לא עשיתי עד עכשיו... סוג של נעלמתי מאור הזרקורים להרבה זמן, כי רציתי לעשות משהו מהודק, משהו אחר, משהו שאני שלם איתו מאוד".

אנחנו לגמרי שמחים מכך שטווסי חוזר אל המוזיקה, וחייבים לציין שאהבנו את השיר מאוד. הוא שונה ממה שראינו מהזמר עד עכשיו, ואם אתם שואלים אותנו - אנחנו דווקא מחבבים את הסגנון. בטח כאשר הסינגל מלווה בקליפ מצויין כמו השיר!

תגובות