לזכרו של יוצר "בני אור": יוני חרל"פ מוציא שיר חדש ומפתיע. אלבום פרטי

לזכרו של יוצר "בני אור": יוני חרל"פ מוציא שיר חדש ומפתיע

יוני חרל"פ, האיש מאחורי הקלעים שאחראי על עשרות הפקות, סדרות ותכנים שכולנו מכירים, עובר לקדמת הבמה • בשיר שני, אותו ביצע עם השחקנית טלי אורן, הוא מקדיש אותו לחברו היוצר גיא בלילה ז"ל שנפטר במפתיע ומספר על החלום להפוך בעצמו לכוכב בקדמת הבמה.

אם השם יוני חרל"פ משום מה לא מוכר לכם, אנחנו יכולים להבטיח לכם שבוודאות צפיתם באחד מהסדרות, השירים או הסרטונים שהוא אחראי להם. יוני חרל"פ רק בן 31 וכבר הספיק לעבוד במשרדי פרסום כמנהל פורמטים, היה מנהל התוכן של "חיים בחרטא", ערך את "הבנים והבנות", השותף של קווין לכל התכנים שעולים אצלו בערוץ יוטיוב, הוא כותב סדרות, מלחיןו מביים קליפים.

לפני כשנה החליט להוסיף טייטל נוסף לרשימה הארוכה והוציא שיר בשם "בקטע טוב", היום הוא כבר מפרסם שיר נוסף בשם "כוכב", אותו ביצע יחד עם השחקנית טלי אורן והוא מדבר על הרצון להתפרסם ולהיות חלק מהברנז'ה, אבל גם מעלה תהיות לגבי הדרך שבה כולנו מחפשים אישורים כדי להפוך לדבר הבא. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

- בעצם כתבת את השיר עליך?

"כתבתי את השיר כי הרגשתי שאני רוצה להיות כוכב אבל אז שאלתי את עצמי מה זה בעצם להיות כוכב, מה יש בזה? וברגע שאתה שניה חושב על זה כל מה שאתה תכלס רוצה זה שאנשים יאשרו אותך, יגידו לך כמה שאתה מדהים וחכם ומוכשר 'סך הכל אני עוד בן אדם שרוצה את האישור של כולם כדי להרגיש מצוין'."

בסוף הקליפ מצורפת הקדשה "מוקדש לכוכב האמיתי גיא בלילה", יוצר הסדרה "בני נוער" ואחד החברים הטובים של חרל"פ שהלך לעולמו לפני חודשיים בגיל 38 באופן פתאומי.

- למה בחרת להקדיש את השיר לגיא זכרו לברכה?

"גיא היה חבר מאוד טוב שלי היינו חברים ושותפים ליצירה. כתבנו עשרות מערכונים ורעיונות לסדרות וסרטים, ותסריטים שלא פורסמו, חלמנו את אותו החלום, לטרוף את העולם, להיות מוכרים ומוצלחים, צמד שמרים את הפרויקטים היצירתיים הכי גדולים שיש. אז כשכתבתי את השיר מיד השמעתי לו סקיצה כי הרגשתי שהוא יזדהה והוא באמת ממש אהב, בסוף זה מרגיש כאילו השיר נכתב עליו ועבורו".

© אלבום פרטי

- אתה שנים עובד "מאחורי הקלעים", למה פתאום החלטת לעבור לקדמת הבמה?

"תמיד רציתי להיות בפרונט, המון במאים, כותבים, עורכים הם שחקנים מתוסכלים, האמת פשוט לא היה לי אומץ להיום שם עד היום, חישבנתי יותר מדי, הרגשתי אחריות על מחשבות או תגובות של אנשים, התבשלתי והיום אני מחוספס, לא חושש מתגובות. אני עדיין רוצה להיות מאחורי הקלעים כי להיות רק פרונט עבורי זה לא מתאים אני חייב את הגיוון".

- אתה חושב שיש לזה קשר למוות של גיא, כמעיין רצון להגשים את עצמך כבר עכשיו?

"זאת תובנה די נכונה, אני התחלתי אמנם את המסע שלי עם הטאלנטיות לפני מותו, אבל אין ספק שהמוות של גיא חיזק אצלי את התפיסה של עכשיו זה הזמן, צא, תחיה, תטעה ותעשה. כל יום קוראים פה כתבות בסגנון על טאלנטים שמתמודדים עם קשיים בדרך להצלחה, אז אני לא בדרך להצלחה, אני הצלחתי, זה שאני קם בבוקר ליצור בשביל הכיף שלי, מוציא מה שבא לי להוציא בלי לחשבן - וואלה על אמת לא כסלוגן - הצלחתי, מי שרוצה בדרך להקשיב למוזיקה שלי בכיף".

- השמעת את השיר לחברים משותפים שלכם, למשפחה?

"שלחתי את השיר לאחיו הגדול חיים, הוא אהב והתחבר לשיר. חשוב לכולנו, כל אחד בדרכו להנציח את גיא, אני מרגיש כל יום בחסרונו, הוא היה אדם מאוד דומיננטי, כריזמטי ומרשים, אשכרה כוכב".

© אביחי רובין

- מה השלב הבא?

"אין שלב הבא. זה השלב- להיות בעשייה, להנות כמה שיותר כי הכל חולף אז בוא נהנה מהדרך".

תגובות