קיץ חם: נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון. gettyimges.IL\ Amir Levy

קיץ חם: נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון

במהלך מסיבת עיתונאים וירטואלית שנערכה הבוקר (ב'), הכריזה הזמרת האהובה על הופעת לייב בפארק הירקון שתתקיים באוגוסט הקרוב • כל הפרטים

סוף סוף זה קורה: נועה קירל עושה צעד גדול בקריירה והבוקר, במהלך מסיבת עיתונאים וירטואלית בזמן שהיא שוהה בארצות הברית, הכריזה הכוכבת על מופע לייב בפארק הירקון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה הענקית (עם התכוננות ל-30 אלף איש בקהל) תתקיים ב-24 באוגוסט הקרוב. מחירי הכרטיסים נחשפו אף הם: כרטיס לדשא - 199 ש"ח, גולדן 399 ש"ח ופלטינום 699 ש"ח. אנשיה של קירל מסרו כי היא עובדת על כך תקופה ארוכה הכוללת חזרות, אימונים והקלטות לקראת וכן סגירת אורחים להופעה (שייחשפו בהמשך).

נועה קירל מכריזה על מופע בפארק הירקון
 

"אני נרגשת ומאושרת להכריז על המופע שלי בפארק הירקון", שיתפה קירל במסיבת העיתונאים. "כל מי שמסביבי יודע שהתחלתי לקרוא לזה 'פרויקט חיי', כי חיכיתי כל כך הרבה זמן לעשות את הדבר הזה ולהופיע על הבמה הכי גדולה כאן. אחרי כל השנים שאני נמצאת בתעשייה, זה הרגע שאני מרגישה שאני מוכנה מאה אחוז לעשות את זה על הבמה הזאת. במיוחד כאישה, זה מרגיש היסטוריה לעשות את זה".

© מתוך מסיבת העיתונאים של קירל

בפרסומת הרשמית של ההופעה נראת נועה בוקעת מביצה, על כך הסבירה כי "זאת נועה חדשה שהולכת להיוולד, נועה שמחכה לצאת החוצה ולהתפוצץ. זה הרגע".

שאלנו את קירל אם היא מתכננת לחשוף שיר חדש על הבמה בפארק וזו ענתה כי: "אני מכינה הפתעות, ואכן יש אווירה של דבר כזה, יצאו עוד שירים חדשים עד אז, אז אני רוצה שיהיה שיר חדש על הבמה. יש מלא הפתעות, אבל לא רוצה לחשוף עכשיו".

 

כששאלנו לאיזו קהל היא מכוונת קירל ענתה שלכולם, אך כי היא אכן התבגרה לאורך השנים מאז פרצה אל חיינו.

תגיות
תגובות