שירז אברהם בראיון בכורה: "לא יכולתי לאכזב את הקהל". באדיבות יחסי ציבור

שירז אברהם בראיון בכורה: "לא יכולתי לאכזב את הקהל"

ההבטחה הבאה במוזיקה הישראלית? שירז אברהם, שחררה את השיר החדש "מלחמות וכאב". לרגל יציאתו, תפסנו את אברהם לריאיון בכורה מיוחד בו מספרת על ההצלחה מהשטח, העבודה המשותפת עם בעלה וכל זה כשהיא בהריון!

מאז ומתמיד הרגישה שירז אברהם שמקומה הוא עולם המוזיקה: "המוזיקה תמיד הייתה סוג של מקום מפלט בשבילי", שיתפה. לאט לאט, היא הכניסה אליו גם את עצמה עם לא מעט שירים שהספיקה להוציא, כשכמה מהם זכו לצפיות מכובדות ביוטיוב וכיום, גם יש לה מעל ל-137,000 מאזינים בספוטיפיי. בריאיון הבכורה שלה, אברהם מספרת על חיבורה למוזיקה.

"מגיל קטן אני מאוד מחוברת למוזיקה ושומעת מלא סגנונות. יש לי גם בית שהוא מאוד מוזיקלי, אם זו אמא שלי שמחוברת למוזיקה דיכאונית של פעם, אם זו סבתא שלי שהייתה סולנית בלהקה, מאוד מחוברת גם למוזיקה מצרית מבית אמא שלה ובאופן כללי, כל המשפחה מצד אבא שלי וגם האחים של אמא שלי מחוברים למוזיקה". 

-מתי הרגשת שאת שייכת לעולם הזה?

"קודם כל, המוזיקה תמיד הייתה סוג של מקום מפלט בשבילי. אם הייתי למשל לא מרגישה טוב או שהייתי עצובה, תמיד הייתי בורחת למוזיקה ותמיד היא מילאה אותי. בקשר אליי, עד היום כמובן אמרו לי מסביבי שיש לי קול יפה והאמנתי בעצמי, אבל פחדתי". 

© באדיבות יחסי ציבור

-ממה נבע הפחד? 

"פחדתי להיכשל, שלא יאהבו את הסגנון שלי ושיאמרו שהוא סתמי. אומנם אנשים קרובים אליי תמיד אמרו לי 'וואו!' על שירים שהוצאתי, אבל הרגשתי שאומרים את זה רק בגלל שהם קרובים". 

שיחררת את שירך החדש "מלחמות וכאב". על מה הוא מדבר?  

"על סוג של אבידה. השארתי את השיר הזה מאוד פתוח, כלומר הוא לא מדבר על נושא מסוים, ככה שכל אחד יכול לקחת אותו לאיזה כיוון שהוא רוצה, בין אם זו אבידה ממלחמה ובין אם זו אבידה מזוגיות. כל אחד פשוט יכול לשייך את השיר הזה לעצמו".  

 

-מה הדבר הראשון שאת חושבת עליו כשאת ניגשת לכתוב שיר? 

"אני בדרך כלל בוחרת נושא מסוים שרוצה לדבר עליו, בין אם זה על עצמי, בין אם זה על המשפחה, על בעלי, על אנשים שאני מכירה ופשוט מפענחים אותו לשיר". 

-כמה משירייך עומדים על מיליוני צפיות ביוטיוב. האמנת שזה יקרה לך במהלך הקריירה? 

"לא האמנתי", משיבה אברהם בכנות. "בכל שיר שאני מוציאה אני מופתעת מהצפיות ואף פעם לא מצפה שזה מה שיהיה. אף פעם אני לא אומרת לעצמי: 'וואי, השיר הזה יגיע למיליון צפיות!', אני מופתעת כשאני רואה גם מאה אלף צפיות וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש". 

-אחד מהשירים הללו שהצליחו זהו "תסביכים קשים". איך את מסבירה את ההצלחה? 

"האמת שההצלחה של 'תסביכים קשים' מאוד הפתיעה אותי. בהתחלה העליתי סקיצה  לטיקטוק, פתאום זה התחיל להתפוצץ ומלא אנשים השתמשו בסאונד שלו". 

- שירז מספרת שכלל לא הייתה אמורה להוציא את השיר הזה, אבל ההצלחה הפתאומית בטיקטוק שינתה את כל התמונה.

"לא יכולתי לאכזב את הקהל, כי על 'תסביכים קשים' היו 2,000 סאונדים בטיקטוק, אז הלכתי להקליט את כל השיר, עשיתי לו עיבוד מחדש והוספתי לו בית ב', כי בסקיצה היו רק בית א' ופזמון. הוצאתי את השיר הזה תוך שבוע וכשהעליתי אותו ליוטיוב, הוא התפוצץ למיליוני צפיות". 

 

-מי ההשראה שלך לשירים שאת מוציאה? 

"תשמע, אני מאוד מחוברת לסגנון הערבי-מצרי ואוהבת את הזמרת-ננסי עג'רם. אני שומעת המון את שריף, את אייל גולן וגם עומר אדם הוא השראה בשבילי. בעיקרון אני משתדלת לגעת במלא סגנונות, אבל אומרים שטבע הקול שלי מזכיר את שריף, את ננסי ונגיעות הסלסולים שלי מגיעים בעצם מהסגנון המצרי".

-לפני כמה חודשים, גם הוצאת את הקאבר/רימייק עם שלמה לוי לשיר "בואי נדבר" של ששון איפרים שאולוב. האם צפוי לך ולששון דואט בעתיד? 

"למה לא?! זה לא צפוי כרגע, אבל אני מאוד מעריכה את ששון בתור אמן והייתי שמחה לעשות איתו דואט, לא שוללת אף פעם". 

 

-ועם אילו אמנים נוספים את חולמת לשתף פעולה? 

"יש מלא זמרים שאני אוהבת, אבל הייתי רוצה לשתף פעולה עם עומר אדם. מגיל קטן אני מכירה את השירים שלו, אני מתחברת לסגנון השירה שלו וגם לצניעות ולביישנות שלו. יצא לי לראות את עומר מקרוב רק פעם אחת, אבל רואים את זה על הבן אדם, אם זה בהופעות ואם זה כשצפיתי בו ב-'כוכב נולד'". 

-בעלך, משה נתנאל סבוני, הוא גם המפיק והיועץ המוזיקלי שלך. זה קל או שלפעמים גם קשה לשלב את חיי הנישואים עם העבודה?

"זה לא היה לנו קל בעבר, אבל למדנו לעשות את ההפרדה בין הזוגיות לעבודה והיום הכי כיף לנו בעולם לעבוד ביחד. אני לא יודעת אם אסתדר עם מישהו אחר חוץ ממנו", משיבה בחיוך. 

-נצא לרגע מהמוזיקה. לא מזמן פרסמת שאת בהריון. איך ההרגשה לנהל קריירה במקביל ועד כמה זה מלחיץ?

"קודם כל, אני מאמינה שההריון הזה יביא לי את הברכה להצלחה. גם החתונה הייתה תוך כדי בניית קריירה וזה גם משהו שמביא את הברכה, ככה אני מאמינה. אני חושבת שאצליח גם להיות אמא, גם לנהל קריירה בשביל הבת שלי, בעזרת השם, וגם המשפחה תומכת מסביב, אם זה מבחינת בייביסיטר לדוגמה... ככה שיש לי על מי לסמוך". 

ההכרזה על ההריון. שירז ונתנאל
ההכרזה על ההריון. שירז ומשה נתנאל © מתוך האינסטגרם של שירז

-יש מחשבה על להוציא אלבום בקרוב?

"בטח!", מכריזה שירז. "אני כל הזמן עובדת על שירים חדשים, על הרבה סגנונות, על צבעים שאיתם אני מביאה את הייחודית שלי וברגע שארגיש שזה נכון, אוציא אלבום". 

-מה החלום הבא שלך? 

"לפתוח מנורה, בעזרת השם! בינתיים, החלום שלי הוא לגעת בהמון סגנונות ובעוד דברים, כמו עולם המשחק. אני מקווה להמשיך במוזיקה, שימשיכו לאהוב את הסגנונות שלי ואת הצבע שאני מביאה". 

תגיות
תגובות