לאחר שלוש שנים: נבחרה יושבת ראש למועצת הנוער הארצית . צילום: דוברות מועצת התלמידים והנוער הארצית

לאחר שלוש שנים: נבחרה יושבת ראש למועצת הנוער הארצית

מליאת מועצת התלמידים והנוער הארצית התכנסה הבוקר (ב') על מנת לבחור את נציגי המזכירות החדשה ולאחר ארבע שני, תעמוד בראשה נערה ותפקידים נוספים

הבוקר (ב'), התכנסו חברי מועצת התלמידים והנוער הארצית מכל קצוות הארץ למליאה מיוחדת, שנערכה בסמינר שיין בפתח תקווה במטרה לבחור מזכירות חדשה, שתמלא את תפקידי מועצת התלמידים והנוער הארצית במהלך השנה הקרובה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בעלי התפקידים שנבחרו במהלך המליאה היו יושב ראש, סגן יושב ראש, מזכיר כללי, דובר ויושבי ראש הוועדות השונות. על תפקיד היו"ר התמודדו ליאל מלכביץ, מהעיר נצרת עלית שבמחוז הצפון מול שחף פורטנוי מהעיר חדרה שבמחוז חיפה. לבסוף נבחרה ליאל מלכביץ', שתמלא את מקומו של היו"ר היוצא, יובל חלביה מטירת הכרמל. למעשה מזה ארבע שנים, זאת הפעם הראשונה שנבחרת יושבת ראש ולא יושב ראש.

מלכביץ', עולה לכיתה י"ב בבית הספר אורט ע"ש משה שרת בנצרת עילית. היא נמצאת במערכת המועצות עוד מהחטיבה וכיהנה במשך השנים בתפקידים שונים במועצה העירונית, המחוזית ובשנה שעברה גם שימשה כיו"ר וועדת נוער וקהילה במועצת הנוער הארצית. במצע שפירסמה, טענה כי תפעל להורדת גיל הבחירות לכנסת ל-17 ותפעל למען התאמת מערכת החינוך למאה ה-21, שמירה על זכויות הנוער ועוד.

גגג
מלכביץ' וחלביה© דוברות מועצת התלמידים והנוער הארצית

היור היוצא, יובל חלביה, סיכם את תקופתו במועצת הנוער הארצית ובירך את מחליפתו בתפקיד: ״אין לי ספק שליאל תייצג את כלל בני ובנות הנוער על הצד הטוב ביותר. בקדנציה שחלפה הובלנו יוזמות רבות למען רווחת התלמידים ובני הנוער במדינה, כך גם המועצה תמשיך לעשות עם ההנהגה הנבחרת החדשה בראשותה של ליאל״.

עם בחירתה אמרה ליאל מלכביץ׳: ״אני נרגשת לנוכח המעמד בהובלת מועצת התלמידים והנוער הארצית. זוהי זכות גדולה לייצג ולהשמיע מעל ל-750,000 בני נוער בישראל. אני מתחייבת להשמיע את קולכם מעל כל במה".



תגובות