Don't forget to smile: הסיבות שיגרמו לכם לחייך. צילום: Shutterstock

Don't forget to smile: הסיבות שיגרמו לכם לחייך

מי מאיתנו לא אוהב לחייך? אנחנו מחייכים למשפחה, לחברים, לשומר הנאמן שבא מדי יום לבית הספר או למקום העבודה, ולכל מי שרק אפשר. אך לעיתים, ישנם ימים שבהם קשה לנו לחייך ולכן, הבאנו לכם חמש סיבות שיגרמו לכם לחייך ללא שום היסוס

לפעמים יש רגעים שאנחנו שוכחים לחייך בהםוזה לגמרי בסדר. הרי למי מאיתנו לא קרה שעבר עליו יום רע, או שסתם כך היום לא הלך כמו שציפינו. בדיוק בגלל זה, אנחנו כאן להזכיר לכם שגם בימים פחות מוצלחים חשוב ללכת בראש מורם, להתגאות במי שאתם ולחייך.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המשפחה שלכם

 אין דבר חשוב יותר מהמשפחה. אלה האנשים הכי חשובים שסובבים אתכם, שתמיד דואגים לכם, אכפת להם מכם, הם מפנקים אתכם ותמיד נמצאים שם בשבילכם, לא משנה מה. אז גם ביום רע, חשוב לפנות אליהם והם ישתדלו לעשות הכול, כדי לשפר לכם את המצב הרוח.

מוזיקה                                                                                                       

 אין דבר שגורם לנו לחייך יותר מאשר לשמוע את השיר האהוב של הזמר האהוב עלינו ביום מבאס, או סתם כך כדי להעלות לנו חיוך על הפנים. אז למה אתם מחכים? רוצו לשים אוזניות!

© צילום: Fotolia

החברים שלכם

כשאנחנו עצובים, צריכים עזרה או סתם עצה טובה, אין כמו להתייעץ עם החברים שלנו, שתמיד מרימים אותנו, מעודדים ותמיד שם בשבילנו. איזה כיף שיש המון חברים!

צחוק הוא תמיד התחלה

אין על בדיחות, סרטוני סטנד-אפ או כל דבר אחר שגורם לכם לצחוק ועושה לכם טוב בנשמה. כמובן שגם הצחוק בריא לבריאות וחיוני לנו, כי איזה עולם זה יהיה אם לא נוכל לצחוק בו?

© shutterstock

אתם                                                                                                         

זכרו תמיד שלא משנה מה קורה ואיך אתם מרגישים - אתם מדהימים בדיוק כפי שאתם. בכל אחד יש דברים טובים ואתם לא צריכים להשתנות לעולם! אז אם במקרה עובר עליכם יום רע, תמיד זכרו שהמחר מחכה לכם והוא יהיה טוב יותר מהיום שקדם לו.

 

תגובות