הפרסום החרדי סוף 2024. adobestock (אילוסטרציה)

הפרסום החרדי סוף 2024

שנת 2024 מתקרבת לסיומה ועולם הפרסום דינמי מתמיד. ראשית חשוב להבין את חשיבות הפרסום באופן כללי ואת הסכום הנדרש להשקיע בו

כתבה פרסומית

תקציב הפרסום והשיווק הוא חלק מובנה ובלתי נפרד מהעסק, ההשקעה בפרסום צריכה להתבצע בדרך הנכונה, בידי האנשים הנכונים. 

כך לא נמצא את עצמנו שופכים כסף רב לשווא. ניקח כדוגמה מקרה קצה של קמפיין גיוס תרומות, בו יש הכנסות מול מינימום הוצאות, כאשר אין לנו כלל הוצאות על חומרי גלם, אלא על פרסום נטו. 

אך מה יקרה אם קמפיין הפרסום לא יתבצע נכון? במקרה כזה, למרות תנאי הפתיחה המצוינים, נמצא את עצמנו מול שוקת שבורה של הוצאות מעבר להכנסות.

אם תצאו מתוך נקודת הנחה שהפרסום והשיווק הם חומרי גלם ובהתאם לכך תתמחרו את המוצרים שלכם, ממש כשם שלא הגיוני שתתמחרו את הספר שהדפסתם מבלי להביא בחשבון את הנייר שממנו הוא עשוי- כך גם לא סביר שתתמחרו את הספר בלי להביא בחשבון את הוצאות הפרסום שתצטרכו להשקיע כדי למכור אותה.

האם ניתן להגדיל את קהל הלקוחות על ידי פרסום? 

ברור שכן!  קחו לדוגמה את המגזר החרדי בישראל ובעולם.  האם אי פעם חשבתם על הפוטנציאל הבלתי מנוצל של הקהילה החרדית במגוון רחב של מוצרים ושירותים שאתם מספקים? 

אנשים רבים נוטים לראות את החברה החרדית כ”קהילה סגורה” אך זה ממש לא נכון. 

החרדים הם חלק לא קטן ונחשבים לאחד מן פלחי השוק המשפיעים יותר בנוף המסחר הישראלי. 

מימוש פוטנציאל בפרסום לעולם החרדי לא צריך להיות סוד, עליכם רק להבין את אורח החיים שלהם, הרגישויות התרבותיות ודפוסי הצריכה. 

תוכלו לעשות זאת יחד עם חברה המתמחה בפרסום לעולם החרדי אשר תעזור לכם להגיע אל קהלים נכונים ותאפיין את הצרכים שלכם ותתאים אותם לקהל החרדי

רוצים לדעת איך לבנות נכון את תקציב הפרסום והשיווק בעסק שלכם? רוצים לדעת שמערך הפרסום שלכם עובד נכון? 

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת ולקבוע פגישת ייעוץ ולשמוע על גיבוש אסטרטגיות שיווק ופרסום, כיצד לפתח אותן וכיצד לנהל אותן נכון, באופן שייקח את העסק שלכם קדימה!