5 הנשים המשפיעות של 2015. צילום מסך מהאינסטגרם

5 הנשים המשפיעות של 2015

השנה כמעט חלפה, אבל אנחנו חייבים לקחת רגע כדי לציין כמה הנשים שעשו דברים מדהימים השנה כדי להוכיח נקודת וליצור שינוי על מה שחשוב. 5 נשים שהפכו את השנה לבלתי נשכחת

1. קייטלין ג'נר

קייטלין ג׳נר (לשעבר ברוס ג'נר), יצאה מהארון בגיל 65 (!) והודיעה לעולם שהיא בתהליך ניתוחים במטרה להפוך לאישה. כל התהליך אפילו מתועד בתוכנית הריאלטי ״אני קייט״ ששודרה ביולי 2015. בנוסף, היא תרמה לאיגודים שעוזרים לבני נוער ולטראנסג׳נדרים בכלל ולא מפסיקה לעזור לנוער גאה וטראנסים צעירים.

© צילום מסך מהפייסבוק

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

2. ג׳ניפר לורנס

השחקנית האהובה ג׳ניפר לורנס הצליחה להוכיח לכולם שלא כל השחקנים בתעשייה חייבים להיות רזים בצורה קיצונית ומוכיחה לכולם שאפשר גם להיות חלק מהתעשייה וגם להיראות נפלא מבלי להרזות באופן קיצוני. המון בנות צעירות שרואות בה מודל לחיקוי ולומדות ממנה (ויש המון מה ללמוד).

© צילום מסך מהיוטיוב

3. דמי לובאטו

הסיפור של דמי כבר ידוע, היא סיפרה (ועדיין מספרת) אותו לאנשים במטרה לעורר את המודעות על הבריונות שקיימת בכל מקום. דמי עברה בריונות כשהייתה קטנה, וכיום היא עוזרת לאנשים שחווים בריונות ותורמת לאגודות שעוזרות לאנשים שחוו וחווים בריונות.

© צילום מסך מהיוטיוב

4. טיילור סוויפט

טיילור לגמרי משפיעה על כולנו לטובה, היא אחת מהכוכבות המרוויחות ביותר כיום ולא שוכחת לתרום פעם בכמה חודשים, השנה טיילור תרמה למעריצה 2000 דולר כדי שתוכל להמשיך בלימודיה, למעריצה חולת סרטן 50 אלף דולר בשביל הטיפולים וגם שלחה לה הודעה מה מאחלת לה בריאות, תרמה אלפי שקלים להקמת ספריה ולעוד הרבה ארגונים ומקומות.

© צילום מסך מהטמבלר

5. זנדאיה

בואו נזכר באוסקר של שנה שעברה - כתבת צחקה על התסרוקת שאיתה הגיעה זנדאיה לאוסקר, זוכרים? זוכרים גם שזנדאיה לא עברה על זה בשתיקה וכתבה הודעה לאותה כתבת שהפכה לוויראלית בין רגע? זה בדיוק סוג הדברים שהיינו מצפים מכל בן אדם שיש לו השפעה לעשות. כתוצאה מכך היא נותנת תמיכה וגב לילדים ובכך מחזקת אותם.

© צילום מסך מהיוטיוב

 

תגובות