מכתבים מהלב: "אני לא רוצה להיות הבחורה ששברה לך את הלב". צילום: Fotolia

מכתבים מהלב: "אני לא רוצה להיות הבחורה ששברה לך את הלב"

"אני רוצה לחוות עוד בחיים, אני לא רוצה להתחייב לכלום. אני לא רוצה להיכנס למערכות יחסים שאני יודעת שייכשלו מראש, אני רוצה לחוות את הלבד, את החברים בתיכון, את הבגרויות. אני רוצה לטעום מהכל בחיים ואני לא יכולה לעשות את זה איתך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב לבחור שאוהב אותה, אבל היא לא יכולה להחזיר לו אהבה

כתבת לי שאתה אוהב אותי, שוב. אחרי שלא דיברנו הרבה זמן. אמרת לי שאתה לא יכול להוציא אותי מהראש שלך, שאתה רוצה שנחזור. "אני רואה עתיד איתך, אני עוד אוהב אותך" אמרת לי. איך אתה רוצה שאני אגיב? אתה יודע שאני לא מרגישה אותו הדבר. אתה לוחץ ולוחץ וזה רק גורם לי להתרחק. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אני יודעת שאתה אוהב אותי, ואני יודעת שיש מצב שאף אחד לא יאהב אותי כמו שאתה אהבת ואוהב. אבל אני חייבת לחשוב גם על עצמי בסיפור הזה. אני לא יכולה לתת לך שוב הזדמנות, זאת תהיה בגידה בעצמי. אני לא יכולה להיכנס שוב למערכת יחסים שאני לא מרגישה שלמה איתה, רק כדי לרצות את הצד השני בסיפור.

© צילום: AdobeStock

מגיע לך הרבה יותר טוב, מגיע לך מישהי שתוכל להכיל אותך ולאהוב, ולהחזיר לך אהבה, אהבה אמיתית. לא אחת שצריכה זמן, לא אחת שלוקח לה זמן להיפתח, לא אחת שתפגע בך, אתה לא צריך אותי.

"אבל הן לא את" אתה כותב לי ואני לא יודעת מה לומר. אני ניסיתי בכל דרך אפשרית לגרום לך להפסיק לאהוב אותי, אבל לטענתך, לא הפסקת לאהוב אותי, מסתבר שעד היום.

מאז שהתגייסת קיוויתי שתשכח ממני. קיוויתי שתכיר בנות אחרות, שתחווה קצת יותר, שנחזור להיות חברים טובים כמו פעם ותספר לי על הבנות שנדלקת עליהן. קיוויתי שאני לא יהיה אחת מהן...

מה עושים כשבן אדם קרוב אלייך אוהב אותך, אבל לא כמו שאת אוהבת אותו? 

אני כל הזמן שומעת על בני נוער שרק מחפשים אהבה וזוגיות, והנה, במאני טיים, כשזה דופק אצלי בדלת - אני נועלת אותה ובורחת.

© shutterstock

אתה שואל אם יש משהו שאתה יכול לעשות בנידון, משהו שיגרום לנו לחזור, ואני עונה את התשובה הכי קלישאתית שיש - "זה לא אתה זה אני". אבל אני באמת מאמינה בזה, אני באמת חושבת שאני הבעיה פה, לא אתה.

בתוך תוכי אני רק רוצה שתעזוב אותי, שתשכח ממני כאילו לא הייתי קיימת. אני לא רוצה להיות "הבחורה ששברה לך את הלב" כמו שאתה קורא לי. אני רוצה להתפתח בעצמי. אני רוצה להיות אני.

אני רוצה לחוות עוד בחיים, אני לא רוצה להתחייב לכלום. אני לא רוצה להיכנס למערכות יחסים שאני יודעת שייכשלו מראש, אני רוצה לחוות את הלבד, את החברים בתיכון, את הבגרויות. אני רוצה לטעום מהכל בחיים ואני לא יכולה לעשות את זה איתך.

אתה בן אדם כל כך טוב, ומגיע לך הרבה יותר. הלוואי שהיית רואה את זה. מקווה שתמצא לך את הטוב שאתה מחפש.

תגובות