לתשומת לבכם: דברים שחשוב להעריך בחיי רווקות. צילום: Fotolia

לתשומת לבכם: דברים שחשוב להעריך בחיי רווקות

אם אתם רווקים או רווקות ואין דבר שאתם רוצים יותר מלמצוא זוגיות בשנה החדשה - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: על מנת להפחית מהלחץ שלכם ולהזכיר לכם שאתם בסדר כפי שאתם, אספנו עבורכם את כל הדברים שחשוב להעריך בחיי רווקות ויגרמו לכם לשכוח מהתקווה לזוגיות

חיי הרווקות אכן יכולים להיות מבאסים לפעמים, אבל אסור לשכוח שיש בהם גם המון דברים טובים וחיוביים שחשוב להעריך! אז אספנו עבורכם כמה דברים חיוביים שחשוב להעריך בחיי הרווקות. קריאה מהנה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זמן לשאול שאלות ולחפש תשובות

חיי הרווקות מזמנים לנו זמן רב של לבד. זה לא תמיד כיף, אבל הסתכלות על חצי הכוס המלאה מוכיחה שלהיות לבד – זה לא רק דבר רע, אלא גם הזדמנות לחקר עצמי, לשאילת שאלות ולחיפוש תשובות. זו הזדמנות להסקת מסקנות בקשר לתהליכים שאנחנו עוברים בחיינו, זמן להצבת יעדים ותכנון הדרך להגשמתם. זמן להסתכל פנימה, לפתור בעיות אישיות, ללמוד את עצמינו ולמקד את כל תשומת הלב שלנו בלחיות "פנימה". במובן הזה, חיי הרווקות מאפשרים לנו הזדמנות ומקום להתפתחות אישית, שמערכת זוגית אולי לא הייתה מאפשרת.

זמן לנוח

במסגרת של מערכת זוגית-רומנטית, לא תמיד פשוט למצוא זמן למנוחה - בעיקר בפן המנטלי. הריבים, הפחד מהתגובה של בן או בת הזוג לכל הודעה או מילה שנאמר ובואו נודה באמת – עוד הרבה יותר מידי דברים. כל אלה הם מקרים ותחושות שנכנה אותם "סוחטי אנרגיה" במערכות יחסים זוגיות. בחיי הרווקות, "סוחטי האנרגיה" האלה אינם קיימים – מה שנותן מעט זמן למנוחה, לפחות בפן המנטלי.

© Fotolia

זמן להתאהב

במערכות יחסים זוגיות, אנו רואים לנגד עינינו רק את הפרטנר\ית. לעומת זאת, חיי הרווקות, מאפשרים לנו "לפקוח את העיניים" לכל האנשים האחרים בסביבה ושוב - להתאהב! תמיד כיף להתאהב – הפרפרים בבטן, ההתרגשות והצמרמורות שלא פוסקות. לכן, במובן הזה חיי הרווקות מאפשרים לנו שוב להרגיש את תחושת ההתאהבות, את הקסם הזה. אז חשוב לראות בהם גם הזדמנות חיובית ומרגשת לחוות התאהבות – לחוות את התחושה הקסומה והמרגשת!

יותר זמן לחברים

מערכת זוגית דורשת השקעה של זמן רב בבני הזוג. המון פעמים יוצא שהזמן הזה בא על חשבון מפגשים עם חברים קרובים. כך, יוצא שמשקיעים יותר זמן בבן או בת הזוג מאשר בחברים. חיי הרווקות, לעומת זאת, מאפשרים זמן רב למפגש עם חברים ולהשקעה בקשר איתם. זמן שלפני זה תפסה ההשקעה במערכת היחסים הזוגית, ועכשיו התפנה.

© צילום: Fotolia

זמן להכיר ולהתחבר לאנשים

במערכת יחסים זוגית, זה לגיטימי שרוב הזמן מושקע בבני הזוג. אבל חיי הרווקות, שיש בהם הרבה זמן פנוי יחסית לחיים בזוגיות, מאפשרים לנו הזדמנות להשקיע זמן רב בהיכרות עם אנשים שלא יצא לנו לשוחח איתם אף פעם. לכן, הרווקות, שהיא כביכול לא תמיד מהנה, מהווה גם דבר חיובי, בכך שהיא מאפשרת לנו הזדמנות להיכרות ומפגש עם אנשים חדשים.

תגובות